HTML

T-Mobile Vairy Text 2 (Alcatel OT-806) blog

Élet a T-Mobile Vairy Text 2 (Alcatel OT-806) készülékkel. Ha érdekel, miket tud, miket nem tud, és hogy hogyan teljesít a hétköznapokban egy nem teljesen átlagos telefonfelhasználó szemével.

Friss topikok

  • VT2 tulaj: Milyen forrásból szerezted azt az információt, hogy az OT-806-ban 208 MHz-es processzor van? Véle... (2011.05.12. 12:22) Kitekintő: OT-910 és barátai
  • Forestjo: No, megvettem! Szokni kell ezt a kezelést. Én eddig idegenkedtem az érintős bizgentyűktől, de úgy ... (2011.03.08. 21:32) Újabb tapasztalatok

Linkblog

Óvatos ismerkedés

2011.02.08. 21:51 :: vt2freak

Az előző bejegyzés óta annyi időm volt foglalkozni a készülékkel, hogy kibontottam a csomagolást, megnéztem és lefotóztam a doboz tartalmát, majd összeraktam a készüléket (értsd: akku be és hátlap felhelyez), és feltettem töltőre 12 órára.

Íme egy kép a készülékről. Mellette összehasonlítás végett a már említett K800i.

 

A dobozban ezek voltak:

 

  • a készülék
  • akku
  • hátlap
  • fali töltő
  • USB kábel
  • headset
  • magyar nyelvű kezelési leírás

Annyit mondanék még gyorsan, hogy a telefon nagyon jó minőség érzetét kelti. Az akku és a hátlap a lehető legpasszentosabban kattant a helyére. Tapasztalatból mondom (jöjjön rá a csuklás a GW300 tervezőjére!), hogy egyes, a VT2-nél drágább LG modellek (talán Samsungok is?) megirigyelhetik ezt az összeszerelési- és anyagminőséget.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vairytext2.blog.hu/api/trackback/id/tr72647880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása